Kako ustvariti vizualne elemente za oglaševalske kampanje – 05.03.2022.

Kako ustvariti vizualne elemente za oglaševalske kampanje

Stopite v svet grafičnega oblikovanja in se naučite osnov priprave vizualnih elementov za oglase.

Sestavni del vsake oglaševalske akcije je vizual, po katerem si jo bo občinstvo zapomnilo. Na vas je, da svojo kreativnost izrazite na najboljši način, vse ostalo vas bo naučila naša predavateljica Jana Godeša.

Ustvarjanje vizualov različnih dimenzij, prilagajanje elementov vizualne identitete, sloganov in podobno ni lahka naloga. Na tej delavnici se boste naučili, kako strateško razmišljati in katere korake morate predvideti, da preprosto ustvarite popolne oglase. Jana vas bo s »strateškim« znanjem naučila pravilno kombinirati elemente in nekaj o teoriji barv.

Vaša predavateljica Jana Godeša, je že od majhnih nog vržena v svet umetnosti. V Ljubljani je diplomirala iz medijske in grafične tehnike, kjer se je naučila osnov grafičnega oblikovanja. Svoje znanje je nadgrajevala tekom študija, ko je oblikovala promocijske vizuale za splet in tisk za Študentsko organizacijo Univerze v Ljubljani, ter s sodelovanjem z različnimi fakultetami. Kasneje se je preizkusila še v oblikovanju naslovnic in prelomu knjig za založbo Amalietti, ter različnimi vizuali za poroke.

Ker ve, kako pomembno je biti v času z novostmi, ves čas spremlja svetovne trende, ki jim tudi sledi.

Delavnica bo ONLINE! Zjutraj na dan dogodka vam bomo poslali povezavo na vaš e-naslov, s katerim ste se prijavili.

Te zanima grafično oblikovanje? Tvoj prvi korak k uspešni karieri se lahko zgodi že v naših učilnicah. Izvedi več o izobraževanjih in postani del UNITEDPOP akademije.
Post by unitedpop

Comments are closed.